We zijn er (bijna) klaar voor!

6 januari 2023 - Hoogkarspel, Nederland

Hieperdepiep ze gaat hoor die Swiep!!!

Na twee jaar uitstel gaat het dan toch gebeuren, we gaan clownen in Nepal! Van 25 februari 2023 tm 19 maart 2023 gaat Swiep met stichting Bomboclowns naar Nepal. Samen gaan we (met 8 personen) een lach brengen naar waar het maar nodig is.

Het ziekenhuis in Kathmandu gaan we zeker bezoeken. We zullen nog veel meer instellingen bezoeken maar daarover hoor je later meer. We verblijven de eerste dagen in Kathmandu en zullen dan naar Bandipur en Pokhara gaan. We sluiten de reis na drie weken weer af in Kathmandu.

De voorbereidingen zijn nu in volle gang, de vaccinaties zitten erin en het visum is opgehaald. We komen op 14 januari nog een keer met de Bomboclowns bij elkaar en daarna zien we elkaar weer op de dag van vertrek.

Voor de mensen die thuisblijven en toch Swiep willen volgen maak ik een reisverslag. Zo kan iedereen een beetje meegenieten van mijn grote avontuur.

Visum is binnenOp weg naar Nepal

1. Jos Mathot:
    6 januari 2023
    Dat wordt een mooi avontuur naar een fantastisch Nepal. Een prachtig initiatief.
    Ik ga je met veel belangstelling volgen. Heel veel succes.
  2. Greet Hendriks:
    Yes…ik volg je graag…
  3. Karin Schouten:
    Kan ook niet wachten! 😉
  4. Bianca Brouwer:
    He Swiepperdepiep,
    Ik ga je volgen hoor. Veel plezier en voorpret.
  5. Elina Padberg:
    6 januari 2023
    Super leuk om je te volgen ! Wat zullen jullie bij veel kinderen een lach op hun gezicht toveren. Heel veel plezier!
  6. Dini en Mart:
    6 januari 2023
    Wij gaan je ook volgen Estet
  7. Karin:
    7 januari 2023
    Heel leuk om je te volgen. Ben benieuwd naar je avonturen. Heel veel succes en vooral heel veel plezier. En vele lachende gezichten 🥴
  8. Ria Van wijhe:
    7 januari 2023
    Ik ga je volgen
  9. Patricia Tap:
    16 januari 2023
    Wij gaan je avonturen zeker volgen Clown Swiep... Wat zal dat een prachtig avontuur zijn en ik word al blij van het idee hoeveel kinderen jullie blij gaan maken met jullie aanwezigheid, maar vooral wat jullie voor elkaar willen krijgen... hoop dat veel mensen jullie gaan steunen!!!
    Lieve Clown Swiep zet hem op... kusjes en knuffels van Feline en Mieke
  10. Ester:
    17 januari 2023
    Wat een lieve berichten allemaal, dank jullie wel😘
  11. Debbie el Amrani:
    17 januari 2023
    Wat ontzettend leuk Ester, dat we kunnen lezen wat jullie allemaal mee gaan maken. Ik ben heel erg benieuwd! Heel veel plezier en succes!
  12. Stephanie Koster:
    17 januari 2023
    Lieve clown Swiep, we gaan jullie zeker volgen. Want een onwijs leuk avontuur. Maar vooral die blije koppies die jullie zullen meemaken. Daar doen jullie het uiteindelijk voor.
  13. Heleen Bieshaar:
    19 januari 2023
    Succes Ester! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik ga je volgen. Heel veel succes en veel plezier daar!
  14. Willemijn Loomans:
    23 januari 2023
    Wat een mooi doel! Maak er een mooie reis van Swiep!
  15. Frida:
    5 februari 2023
    Wij gaan je zeker volgen..
    Succes met dat avontuur en heel veel plezier..
    Groetjes Erik en frida..🥳
  16. Karin Troost-Kerkhof:
    6 februari 2023
    Ha die Swiep! Heel veel plezier daar. Ik ga jou volgen. Maak er een feestje van 🔴❣️