Geld ophalen voor Stichting Bombo

21 februari 2023 - Grootebroek, Nederland

Dansen met de WillibrordusActieActie

Vandaag hebben alle kinderen van de Willibrordusschool gedanst voor de kinderen in Nepal. Juf Rita, die ons ook workshops djembé heeft gegeven, leerde de kinderen een Afrikaanse oogstdans. Vanmiddag mocht iedereen komen kijken. De entreeprijs was door iedereen zelf te bepalen. Daar stond ik dan met mijn spaarpotje bij de deur en wat een geld ging erin! Ik werd er verlegen en heel warm van! ❤️
Toen iedereen binnen was dansten de kinderen, onder begeleiding van juf Rita op haar djembé, de sterren van de hemel. Daarna mochten de ouders ook nog even meedansen.

Een groot feest!

Na afloop kreeg ik nog een verrassing want een groepje kinderen had op eigen initiatief geld opgehaald in de buurt. Flessen ophalen, langs de deuren enz, hoe geweldig is dat! Ze hebben €292,05 opgehaald! Toppers😘

Thuisgekomen heb ik het geld geteld en naar de bank gebracht, ik kon niet geloven hoeveel we opgehaald hebben…€1023 euro!!!!
Dit mooie bedrag gaat veel kinderen helpen in Nepal en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat het op de juiste plek komt.

Hartelijk bedankt voor alle giften en lieve berichtjes en alle inzet!

Ester/Swiep

Ps mocht u meer willen weten over de djembé workshops van juf Rita, kijk dan op:

www.levworkshops.nl

1. Linda:
    Wat super tof Ester! Daar mogen de kinderen en jij heel trots op zijn! 🤗
  2. Co:
    21 februari 2023
    wat een geweldige actie Swiep, en de reis komt steeds dichterbij. groetjes uit Enkhuizen.
  3. Lisette:
    WAUW!
  4. Elina Padberg:
    Wauw, geweldig!!!
  5. Rita Hooijmans:
    21 februari 2023
    Het was een fantastische middag! Wat hebben ze het allemaal goed gedaan! Het is je gegund. Maak er iets moois van in Nepal. ❤️
  6. Heleen Bieshaar:
    Wat een bedrag! 🤩
  7. Yvette Kok-Boukens:
    22 februari 2023
    Wow wat een mooi bedrag hebben jullie opgehaald! Fantastisch dat ouders en kinderen zo betrokken zijn bij jouw avontuur! Heel veel plezier in Nepal!🥰
  8. Patricia Tap:
    22 februari 2023
    We zijn blij dat we jou allemaal hebben kunnen helpen om jouw droom te verwezenlijken, kinderen blij maken in Nepal. We leven met je mee en zijn heel benieuwd naar je avonturen. Dikke knuffel van Feline en Mieke voor de kindjes in Nepal en natuurlijk ook voor jou !!!
  9. Linda Groot:
    24 februari 2023
    Wat een mooi bedrag hebben jullie allemaal samen bij elkaar geharkt !!
    Maak er n gedenkwaardige reis van.
    Heel veel plezier in Nepal :)