Nog één nachtje slapen

24 februari 2023 - Grootebroek, Nederland

Morgen gaan we dan echt en ik vind het super spannend. Vandaag was ik gelukkig vrij en kon ik de laatste dingen regelen en kopen. Spullen bij elkaar gezocht, de koffer (meerdere keren) ingepakt en gewogen. Uiteraard had ik veel te veel mee en moest ik, omdat de koffer echt niet meer dicht wilde spullen verplicht thuislaten. Tussendoor stonden er nog kinderen voor de deur met envelopjes met geld. Dat hadden ze nog snel ingezameld en ze wilden het nog graag even meegeven. Wat een toppers zijn die kinderen van de Willibrordus toch! Zoveel moeite en inzet is echt hartverwarmendI❤️ Totaal hebben we nu €1100 euro opgehaald!🙏🏼v

Laat in de middag kreeg ik via de andere Bomboclowns te horen dat het Noord Hollands dagblad naar mij op zoek was! Blijkbaar hadden ze mij al eerder een bericht gestuurd maar had ik deze, door alle drukte, gemist. Vanavond contact gehad en misschien ligt er nog iets in het verschiet😉. Ik ben in ieder geval vereerd dat ze  mijn avontuur de moeite waard vinden.

Ook heb ik vandaag nog aardig wat mensen gedag gezegd en vele lieve appjes mogen ontvangen. Van mijn schoonouders kreeg ik een mooie Kristoffer hanger om mij te beschermen op deze reis. Samen met de pilletjes van de dokter moet het vliegen nu wel goed komen🤪.

Nog een nachtje slapen en dan kan mijn avontuur EINDELIJK beginnen!

Slaap lekker allemaal.

Heilige ChristoffelVeilig

1. Linda:
    24 februari 2023
    HEEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER Ester! Veel schrijven hoor! Kan ik ook mee genieten van al jullie avonturen! Geniet ervan en natuurlijk: Een goede reis! ✈️🏔🗻🤡
  2. Ester:
    Ga ik zeker doen!
  3. Linda:
    🥰😘
  4. Heleen Bieshaar:
    24 februari 2023
    Haha die pilletjes😅 Helemaal zen in het vliegtuig. Veilige reis morgen.
    Groetjes van ons.
  5. Yvette Kok-Boukens:
    24 februari 2023
    Heel veel plezier! Goede reis!
    Groetjes Yvette
  6. Monique Feenstra:
    25 februari 2023
    Goede reis en heel veel plezier!
  7. José:
    25 februari 2023
    Ester, heel veel plezier. Goede reis, geniet !
  8. Co:
    25 februari 2023
    nogmaals heel veel plezier daar en hopelijk ging het vliegen goed!!!
  9. Francien reibestein:
    25 februari 2023
    Nou je bent onderweg! en met je christoffel hanger, Ik reis er ook altijd mee ,en ik heb ze aan al m,n kleinkinderen en Danielle gegeven, vraag dan ook altijd ,heb je hem bij je? idd doen ze.
  10. Frida:
    27 februari 2023
    Hoi..hoi...
    Nu zeker al geland..
    Hop dat alles goed ging ..
    Wachten op nog mooi berichten ...
    Vell avontuur plezier
  11. Karin:
    27 februari 2023
    Heel veel succes maar vooral veel plezier met deze mooie en waardevolle uitdaging